2007年9月16日星期日

昨天和今天


昨天跟姐姐們到馬家BBQ,其實在路上突然心情很差,在巴士站偷偷哭了一會.
心一直悶著,胃也有點不舒服,因為迷路的關係(溝通出問題_orz)等到朋友來接時,勉強的振作起來.
除了我生日外cherie遲我二日生日一大班人,當中有d我都唔識既,有d識又唔熟.
不過大家都有傾下計,開下玩笑,都ok開心既.


姐姐們買的蛋糕,真有童心~~



之後因為太晚了,其中二個姐姐就車左我落旺角.
雖然講係姐姐,其實咪又係同我差唔多大,人地有車又自己出來住.
睇返自己真係無咩野用,所以當下決定讀埋個日文有錢就去考車牌.

儲多d$$先可以照顧到自己同埋honey,甘樣先算係個負責任既人.
不過都好多謝姐姐們幫我慶生!!

今天,本來係同黃花閨女朋友們去迪迪尼,但因為朋友工作關係而我又想人齊,所以改為去朋友家打擾再吃晚餐.
結果朋友A,B,C,D,A老公,B男友&我就一起去吃晚飯.
嘩~~~飽到上頭頂,謝謝你們送的禮物,我好鍾意~~~
明天會著返公司,WAHAHAHAHA~~~

希望我既生日願望可以快D實現啦~~~

沒有留言: